gavlebo

Direktlänk till inlägg 29 juli 2016

Walk with me

Av Marica Thåström - 29 juli 2016 23:18

Hej hej!
Har idag haft en väldigt bra dag, chockerande nog.
Så jag passade på att ta en riktigt lång promenad i Boulognern (stavning?)

Var väldigt skönt att komma ut och träna lite, det händer allt för sällan numera.

Hoppas på att jag kan göra samma sak imorgon, men det visar sig.

Jag har fått tid till en läkare den 16 augusti, hoppas på att få smärtstillande utskrivet då!
Vore verkligen toppen om jag kunde få det och på så sätt kunna leva ett liv mer likt en vanlig 21åring!


Har idag fått hem min nya peruk, love it!
Är inte så att jag inte gillar min halvt rakade skalle, älskar den också! Speciellt i denna värmen!
Men kan vara kul att ha en peruk med lite längre hår någon gång då och då!


Well nu ska jag sova, tänkte bara uppdatera här lite!

   

BÄSTA LÅTEN JUST NU <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marica Thåström - 25 juli 2016 13:45


    Detta är en otroligt viktig video alla måse se!!Lisette Alfredsson står stark framför kameran och sprider det viktigaste budskapet någonsin.MIN KROPP ÄR INTE DIN KROPP.MIN KROPP ÄR MIN.   ...

Av Marica Thåström - 22 juli 2016 13:33


Well sen mitt senaste inlägg har mycket hänt.Men jag tänker inte skriva om det här för jag tycker inte att alla måste veta.Det som hänt är inom familjen och det är bara de som behöver veta.   Nu till det jag tänkte skriva om i detta inlägget.Jag ...

Av Marica Thåström - 4 juli 2016 12:54

Wazzup?!Nej.. Sluta.. Det var typ kul på 90-talet. Inte nu..     Vad händer i livet?Ja, med tanke på att uppdateringen här suger så kan ni ju förstå att det inte händer mycket i mitt liv just nu.Jag har sommarlov, vilket jag redan sagt, men ia...

Av Marica Thåström - 24 juni 2016 12:45

Som rubriken lyder. Jag rakade av mig mitt hår."Vafan säger du?!" Tänker ni nu.Japp! Jag har inget hår!   VARFÖR?Anledningen till att jag valde att raka av mig håret var för att det var så sjukt slitet. Jag skojar inte. Det ramlade liksom av tuss...

Av Marica Thåström - 21 juni 2016 16:05


Jag är så kass på att uppdatera denna blogg så det är sinnessjukt.Jag har 5000 idéer men blir ändå inte att jag bloggar nåt.Vet inte varför. Lat. Typ.7   Så vad har hänt sen sist?  Jag sa upp mig från mitt sommarjobb, kände mig inte välkomnad a...


Ovido - Quiz & Flashcards